Partner worden

Dat kan zeker! Wel richten we ons op Amsterdamse eet- en drinkproducten. Daarom zal bijvoorbeeld een boek van een Amsterdamse schrijver niet bij ons concept passen. 

Past het product ook goed bij ons concept? Mooi! Het handigste is als je diegene op de hoogte stelt van ons concept zodat diegene met ons contact op kan nemen.

Om kosten enigszins te dekken, zoals nieuwe productfoto’s, vragen we eenmalig €50,- als je officieel een nieuwe partner bent geworden.

Het kost geen geld om partner te blijven. Sterker nog, het levert alleen maar op!

We richten ons op Amsterdamse eet- en drinkproducten om in onze boxen te verzamelen. Daarnaast hebben we voorkeur aan partners met een mooi verhaal en een maatschappelijke bijdrage.

We kunnen niet garanderen dat je partner wordt. We zijn op dit moment namelijk al erg blij met onze huidige partners en aanbod. Daarnaast komen er veel processen kijken bij het toevoegen van een partner. Maar laat dit je vooral niet ontmoedigen! Uit ervaring weten we dat we vaak alsnog bij potentiële partners terugkomen met nieuwe ideeën voor samenstellingen.

Het grootste voordeel om partner van Amsterdam in a Box te zijn, is natuurlijk meer naamsbekendheid. Dit gebeurt via zowel onze social media kanalen als selling kanalen. Een ander groot voordeel is een hogere afzet van jouw product. Ook behoort een netwerk en verbinden van (lokale) ondernemers bij ons concept.

Doordat onze winst in de marges van de producten zit, is het voor ons een belangrijke voorwaarde dat er B2B prijsafspraken zijn. Hierdoor zijn wij interessanter voor bedrijven wat betreft onze prijzen, wat vervolgens resulteert in een grotere afzet. Een andere mini voorwaarde is dat we elkaar écht versterken. Een voorbeeld hiervan kan een blogbericht op de website zijn of een leuk stukje via jullie eigen social media kanalen.

Wanneer een klant bij ons bestelt, dan nemen wij direct contact op met de desbetreffende partners om de bestelling gereed te maken. Hierin geven we de hoeveelheden per product aan en overleggen we een moment om de producten bij ons te laten bezorgen.

Over het algemeen hebben we de afspraak staan dat de producten bij ons bezorgd worden. Het is namelijk vaak niet fysiek haalbaar om alle producten op te halen. Mochten we in de buurt zijn, dan kunnen we altijd nog afstemmen om de producten zelf op te halen.

Dat is vaak geen enkel probleem. We zijn bewust van het feit dat we werken met lokale ondernemers en zoeken graag naar een alternatief product voor de klant.